סוף סוף - פתרון אחד להכל.
Helpe היא פתרון הוליסטי ומותאם אישית העושה
שימוש בבינה מלאכותית כדי להעלים תורים, לחסוך
בהוצאות, להשביח את ההון האנושי – ולהגדיר מחדש את
סטנדרט השירות מבלי לגייס או להכשיר אפילו נציג אחד.




יותר טוב ממיליון נציגים מנוסים.
HelpE מעמידה לרשותכם אינסוף נציגי AI. בהתאם לנהלי החברה ותוך שימוש בכלים הזמינים לנציגי החברה,
המערכת מדמה מערך בלתי מוגבל של נציגים. תוך כדי ניהול שיחה טבעית עם הלקוח, HelpE מבצעת את
הפעולות שמבצעים נציגים אנושיים בפניות בנושאים נפוצים, ועושה זאת תוך שבריר שנייה ובמקביל עבור עשרות,
מאות ואלפי לקוחות.
HelpE מטפלת בפניות לבד מא’ עד ת’, מקשיבה ומגיבה בזמן אמת לכל מה שהלקוח אומר ובהתאם לנהלי
החברה. במהלך השיחה, הנציגים הוירטואלים של HelpE יודעים לעשות כל מה שנציג אנושי עושה לרבות סליקה,
תקשורת עם גורמים רלוונטיים, תיעוד, ושלל הפעולות הטכניות הנעשות באמצעות מערכות החברה.
HelpE מתמללת, מתעדת ומנתחת כל שיחה, מזהה אירועים חריגים ומקרים הדורשים התייחסות מיוחדת,
ומספקת תובנות יקרות ערך בזמן אמת ולפי דרישה. במקרים שהוגדרו עבורה או לבקשת הלקוח, HelpE תעביר
פניות מסוימות לנציגים אנושיים, אותם היא תלווה בזמן אמת כדי לסייע לשמור על סטנדרט השירות ונהלי החברה.
רווח נקי, מינימום מאמץ
הפחתה משמעותית של כמות הנציגים הדרושים במשמרת באמצעות כמות בלתי מוגבלת של נציגי AI הזמינים לשיחה בטלפון,
בווטסאפ או במייל, ומסוגלים לטפל בפניות בשלל נושאים, ביעילות ומהירות חסרות תקדים.
- אוטומציה של רוב הפניות למוקד
- אפס זמן המתנה
- טיפול זריז ומקצועי מקצה לקצה
- מתן שירות למספר רב של לקוחות בו-זמנית
השבחת ההון האנושי
פיתוח מקצועי מתמיד של נציגי ונציגות השירות באמצעות היכולות היחודיות של HelpE
- ליווי ומשוב בזמן אמת
- איסוף נתונים והפקת תובנות עבור בכירים
- שיפור יכולות ההדרכה ושימור הידע במוקד
- התראות על חריגות מנהלי החברה

One Tool, Endless Value.
HelpE is an All-In-One, custom-built AI solutionthat eliminates queues, reduces expenses,enhances human capital – and redefines servicestandards without hiring or training even asingle representative.




Better than a million experienced agents.
HelpE provides you with unlimited AI representatives. Following company procedures and using the same tools as your human staff, the system simulates endless agents. It maintains natural customer conversations while performing standard actions in milliseconds, potentially serving thousands of customers simultaneously.
HelpE handles inquiries independently from start to finish. It listens and responds in real-time to customers within company-defined parameters. HelpE's virtual agents can process payments, communicate with relevant parties, document interactions, and execute alltechnical operations through existing systems.
HelpE analyzes ,transcribes, and documents every conversation. It identifies unusual events requiring special attention and delivers valuable insights on demand. When necessary, HelpE seamlessly transfers specific inquiries to human agents, assisting them in real-time to maintain service standards and company procedures.
Maximize ROI, Minimize Effortzero
Dramatically reduce required staffing levels with unlimited AI agents available via phone, WhatsApp, or email. HelpE’s agents efficiently handle inquiries across multiple domains with unprecedented speed and precision.
- handling thousands ofcustomer inquiries at once
- Efficient, thorough, and expert issue resolution
- Zero queuing time
- Automation of most contact center inquiries
handlingEmpower Your Team, Don't Replace Them
Continuous professional development of your team through HelpE's unique capabilities:
- Proactive alerts for policy or procedure deviations
- Automated knowledge transfer
- Data-driven insights
- Real-time guidance
