Simply Smart Com
Integration & Professional Services


טל': 0722401333             info@ssc.co.il

מרכזיית פנסוניק | Panasonic\IP


29% מהציבור בישראל מקיים שיחות קוליות (VOIP) באינטרנט, כך עולה מסקר TIM .
המודעות הגוברת בציבור העסקי לרמת שירות גבוהה, להתייעלות ולחיסכון בהוצאות, יוצרת קשר רציף בין ממצאי הסקר ומגמות השוק בתחום.

משפחת מערכות ה- IP של פנסוניק, TDA Hybrid IP, מאפשרות קישור בין סניפים ו/או שלוחות מרוחקות של המשרד על גבי רשת המחשבים או האינטרנט, סנכרון בין רשת המחשוב בארגון לבין מערכת הטלפונים (CTI), הצגת מידע על המתקשר מתוך בסיס הנתונים, בקרת ניהול וקשרי לקוחות, חיוג מה- Outlook וכיו"ב.

מערכות panasonic
מערכות panasonic
יישומים לדוגמא במרכזיות TDA/TDE:

IP Softphone
יישום טלפון וירטואלי המספק שירותי טלפון מהמחשב האישי, שימוש במחשב נייד כשלוחה של הארגון ללא תלות במיקום הגיאוגרפי.

משפחת Phone Assistant
Phone Assistant הינה משפחת יישומי CTI מתקדמים, אשר מעצימים את יכולות משפחת מרכזיות TDA/TDE ומובילים לשיפור וייעול התקשורת בארגון על ידי תקשורת אינטואיטיבית ומגוון כלים לבקרה, שיתוף פעולה, נוכחות וזמינות.
Phone Assistant — יישום טלפון וירטואלי ((Softphone
השילוב בין הטלפון לבין המחשב האישי מאפשר לשלב מגוון אמצעי תקשורת לממשק משתמש אחד (טלפון, מייל, צ'אט), ובכך לאפשר למשתמש תקשורת יעילה ונוחה יותר, זמינות ומהירות תגובה.
קישור לתוכנת Outlook, רישום שיחות, צ'אט, הצגת מצב אנשי קשר, הקלטת שיחה, שימוש כמערכת בקרת כניסה אינטגרלית בשילוב מצלמות רשת ועוד.

Phone Assistant Status — עמדת בקרה/מרכזן
שליטה ובקרה על עמדות של משתמשים אחרים, האזנה לשיחות, בקרת פעילות בזמן אמת, הפקת דוחות ועוד.

Phone Assistant Manager — ממשק ניהול WEB
ניהול עצמי של מערכת התקשורת בארגון כגון הגדרת לחצני שלוחות, שינוי שמות משתמשים, תאריך ושעה, ספריה לחיוג מקוצר וכו'. ניתן להגדרה הן ברמת המשתמש והן ברמת מנהל מערכת.

Call Center
מערכת מובנית לניהול תורים ולניתוב שיחות המאפשרת טיפול מהיר ויעיל במספר רב של שיחות נכנסות למערכת ו/או לנציגים במוקדי שירות, במוקדי הזמנות, מחלקות זימון תורים, מרכזי תמיכה טכני וכו'. בנוסף, ניתן להפעיל אפליקציות ממוחשבות המספקות פונקציות מתקדמות של מרכז תקשורת כגון ניהול דינמי של טיפול בשיחות, ניהול נציגים, מעקב בזמן אמת וניתוח ביצועים.

דואר קולי
מערכות דואר קולי אינטגרליות אשר הופכות בעזרת מגוון תכונות מתקדמות את התקשורת הקולית לתקשורת מתקדמת ויעילה אף יותר. המערכות מציעות מגוון יישומים כגון ניתוב שיחות מתקדם, שירות דואר קולי רישתי, ניתוב ו/או השמעת הודעה מיוחדת ע"פ מספר המתקשר, תמיכה במגוון שפות (עברית, ערבית, רוסית, אנגלית וכו'), הקלטת שיחות, זיהוי פקס אוטומטי, סימון הודעה כדחופה, חיוג חוזר אוטומטי למשאיר ההודעה, העברת הודעות למנוי או לרשימת תפוצה ועוד.
את ההודעות הקוליות ניתן לקבל במאוחד עם הדואר האלקטרוני, להעביר לטלפון הנייד וכו'- תכונה החוסכת זמן רב ומאפשרת למשתמש לקבל הודעות בכל זמן ומכל מקום.

ניידות
שילוב טלפונים אלחוטיים DECT ו/או מכשירי טלפון סלולרים כשלוחות של המרכזיה ובכך לאפשר לעובדי הארגון ניידות ושימוש בערוצי התקשורת של הארגון, גם כאשר הם נמצאים בתנועה או מחוץ לארגון.

משפחת יישומי Smart
משפחת יישומיSmart הינה משפחת יישומים שפותחה בישראל במיוחד עבור מרכזיות פנסוניק תוך כדי התאמה מיוחדת לצרכי הלקוחות בישראל והקפדה מיוחדת על קלות ונוחות השימוש והתפעול.

Sprint - תוכנת רישום שיחות
Sprint הינה מערכת ממוחשבת לרישום שיחות טלפון אשר מאפשרת לארגון מעקב ובקרה על השימוש ועלות שיחות הטלפון בארגון באמצעות מגוון כלים המאפשרים תמחור שיחות טלפון על פי שלוחה, קו או מבנה ארגוני, מעקב אחר הוצאות, בדיקת חשבונות, ניתוחים סטטיסטיים ועוד. התוכנה פשוטה וקלה להפעלה וכוללת ממשק בעברית וכן תכונות נוספות כגון אפשרות ניהול בתי אירוח (Check In/Out, חיוב בגין שיחות טלפון, השכמות וכו'), מערכות בקרה לטלמרקטינג וכו'.

Sdial
תוכנת חיוג מ-Outlook המאפשרת למשתמש לחייג לאנשי קשר באמצעות "קליק" מהעכבר בלבד.

Sconf
Sconf הינה מערכת ממוחשבת להפעלת שיחות מרובות משתתפים בחדרי ועידות פרטיים.
המערכת מאפשרת לארגון לזמן שיחות ועידה, להוסיף חדרי ועידות, להגדיר משתמשים מורשים ועוד. המערכת כוללת מגוון תכונות מתקדמות כגון ועידה מתוזמנת, אפשרות בחירת חדר באמצעות תפריט קולי, אפשרות זיהוי משתמשים עפ"י סיסמה, אפשרות זיהוי משתמשים עפ"י שיחה מזוהה ועוד.
המערכת מנוהלת ע"י ממשק ניהול בעברית המאפשר ניהול בזמן אמת כגון הוספת משתתפים, זיהוי משתתפים, ניתוק, השתקה וכו'.